Mari Mula Memblog

Assalamualaikum, namaku Muhammad Fareq Bin Ibrahim. Aku lebih gemar di panggil Aleq Lahir pada hari guru (16 Mei)..Hmm..aku baru nak start belajar nak memblog ni..So kepada sesapa yang rajin tengok2 blog aku ni, sila laa bantu2 aku mana2 yang patot ye.. :)

ok, memandangkan ni post pertama aku, aku nak cerita sikit laa pasal latar belakang aku....
aku dilahirkan di Hospital Besar Tangkak..menurut bapa aku, aku ni di'buat' di Sabah (Sandakan) dan lahir di tangkak. Aku dok kat tangkak sampai aku darjah 1 jek, pastu aku pindah ke Muar (Pt. Jawa)..disini aku dibesarkan dengan penuh kasih sayang dan di ajar tentang liku2 kehidupan..hahaha..dan sampai sekarang aku masih menetap di parit jawa ni..bangga aku sbb aku dok kat PJ (Pt Jawa)..huahahaha

aku sbnrnye byk nak cerita pasal diri aku ni..tp nanti2 laa ekk..maybe 2,3 post pertama aku ni aku cerita pasal diri aku jek..sampai korang bosan..hahaha
4 Responses
  1. Noraide Says:

    jom memblog hahahaha.


  2. yaaa...mari memblog..hahaha


  3. Fara FarSha Says:

    aleq, ko ni memang poyo betul la, tang cite 'buat' pun nak ckp jugak, adussss, lucah sehh..heheh..made in sabah la ni;)


  4. haha..biasa laa..aleq kan mmg poyo..papehal pun, thanks sbb sudi membaca blog sy yg xseberapa ni..