makan oh makan!!

Isnin (01/02/2010)

Hmm..untuk post kali ni poyo nak share pasal bende yang poyo makan last week laa..hehehe..
1. Golden Triangle Restaurant

Pada Selasa yang lepas, poyo dan ahli group poyo telah pergi ke kedai makan Golden Triangle. Makan kat sini memang mahal laa...tapi boss poyo dari San Jose belanje..memang best makanan kat sini..Golden Triangle ialah sebuah restaurant yang menyediakan makanan dari 3 negara iaitu Vietnam, Laos dan Thailand. bile digabungkan ketiga-tiga negara dengan satu titik, maka akan terhasil sebuah segitiga. mungkin kerana itu ia dipanggil Golden Triangle.

Udang n ibest ni..Masakan Laos rasanye
Ni Ayam masak ape Ntah..masakan Vietnam Kot
Ni Tauhu + ala2 fish cake.best2..hehe

Makanan kat sini memang best dan amat mahal laa...hari tu kami order set makanan untuk 8 orang sebanyak RM398 tak termasuk service charge dan tax..mahal kan??kalau bahagi, sorang dalam RM50..tapi memang berbaloi laa..makanan best dan cukup untuk mengenyangkan kita..tambah2 plak kalau makan free..hehehe

2. Azuma

Memandangkan baru je dapat gaji minggu lepas, so poyo berniat nak belanja awek poyo makan mahal..sekali dalam sebulan..haha..so sabtu lepas, poyo bagi awek poyo pilihan sama ada TGI Friday (makanan western) or Azuma (makanan jepon) or Golden Triangle (sebab poyo tak puas makan ari tu)..tapi awek poyo memilih untuk makan di Azuma..
Poyo order nasi + daging..best
Awek Poyo makan nasi + ketam..ketam die lembut..tak payah nak kopek2 kulit..
Ni tambahan yg kami order..udang(ala2 udang goreng tepong kan??haha)..
Poyo dah 3 kali dah makan kat sane...2 kali makan group, which is boss poyo belanje..skali makan ngan housemate poyo..tapi awek poyo ni yg pertama kali..makanan kat sane best2 belaka..dan harga die boleh kata agak mahal gak..sorang dalam RM30 kalau order satu set basic jek...tapi poyo order ada extra, so sorang dalam RM40 hari tu..takpe laa..sesekali kan..tapi memang kedai makanan jepon yang best laa Azuma ni..

Ok laa semua..babai...
0 Responses